Inte lika positiv!

För att på något sätt försöka vara en motvikt till mattias (jag menar vi vill ju inte vara för entusiastiska!) så har jag valt ut några väl valda citat om Qatar Airways, håll i hatten för här kommer dom:
Från
http://www.reseforum.se/forum/tyck-till-om-flygbolag/15472-qatar-airways-asikter-reseberaettelser-betyg.html:
"Underhållningen ombord var väldigt omodern, men jag har hört att det ska vara bättre på andra flyglinjer."

Från
http://www.reseforum.se/forum/tyck-till-om-flygbolag/15472-qatar-airways-asikter-reseberaettelser-betyg.html:
"Det som däremot visade sig vara Qatars svaghet under min hemresa var information. Planet fastnade i Hong Kong med nåt mekaniskt fel, och vi stod på backen i tre timmar utan att få mer info än "problem fixed shortly". Sen förstod vi att vi missat vårat anslutningsflyg från Doha till Stockholm pga felet, men ingen info gavs på planet om vart man skulle ta vägen eller hur det skulle hanteras. På Doha flygplats satt otrevlig markpersonal och delade ut nya hemresor till alla som missat sina plan. Man fick en kupong som gav lite läsk och osmaklig mat på flygplatsen som kompensation, i övrigt behandlades man som boskap. För övrigt kan jag nämna att Doha flygplats är en av de sunkigare jag suttit 7 timmar och häckat på."

Eller vrf inte den här som sammanfattar alltsammans på ett bra sätt:
"Finns inget bolag som är perfekt"

Näe just de, det finns ju faktiskt inget bolag som är perfekt!
XOXO Arwid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0