Insikt

Nu är det bara EN vecka kvar till vi åker! Känns mycket, mycket bra. Det mesta är dessutom fixat så det återstår egentligen bara ett orosmoment: den där hemska andra Twinrix-sprutan. Kan inte någon god och smart själ göra så att man kan dricka vaccinet istället? Detta helst innan torsdag då? Och jag vill gärna passa på att önska en god smak av hallon?
Tack på förhand. Det känns skönt att slippa vara nervös hela veckan och dyka upp på Cityläkarna utan att vara totalt skräckslagen.
.
I helgen har jag nåts av två insikter som faktiskt känns mer stressande än sprutan på torsdag och det faktum att jag måste banta ner min packning med ca 75 %:
1. Jag har insett att vi kommer att vara äckligt bleka på beachen. Fy, vinterbleka människor i bikini är bland det fulaste jag vet! Det känns inte roligt att bli en av dem. Det enda som gör mig lite hoppfull är tanken på att en massa britter kanske passar på att fara till Thai nu. Helt plötsligt finns det då en helt ny nivå av genomskinlighet.
.
2. Det slår mig att en vecka till avresa betyder en vecka till att nå beachformen. Herregud. Jag vill inte ens försöka komma ihåg sist jag körde ett riktigt brännande magpass. Ja ja, det blir förändring idag. 20 situps redan nu!
.
Bränd, britt och charmig.
Kramar Malin

Kommentarer
Postat av: Siggan "er" bloggvän

vafan hände med uppdateringen, jag började gråta när jag kom in. Mattias?Arwid? Vendela?Malin? VARS FAN ÄR ni!!!

sov med ett öga öppet...

Postat av: Siggan "igen"

förstå allvarlet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0