HAHA!

Har googlat lite på thailand och fick nyss reda på att man måste ha underkläder på sig och marn får inte heller gå barbröstad:

"We all know underwear is pretty essential, but not as much as in Thailand and Bangkok, where leaving the house with no underwear on can very well land you in jail. Going bare-chested in public is illegal too."

Jahap tänkte jag, då var den resan förstörd! Men så hittade jag det här som kombinerar utseende och funktionalitet på ett bra och moderiktigt sätt. Om ni sen kollar på bilden så tror jag att hängslena kan justeras så att dessa täcker nipplarna och viola, man är inte barbröstad längre utan bröstet täcks av hängslena och något som ser ut som ett par grillvantar, praktiskt och moderiktigt! Jag skulle vilja säga att om man ska till Thailand så är detta ett måste (kör den länkade låten samtidigt för att få den ultimata upplevelsen!):


Kommentarer
Postat av: Sara

arwiiiiiid du är såååå HEEEEET! ;) kan jag få ditt telefon nr?? pliiiiiiiis!! puuuuss<3<3<3<3<3

2011-01-16 @ 21:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback