Patong Beach 16.43

Nu ar vi i Phuket, narmare bestamt i Patong. Har ar allt riktig bra vi solar och mar gott! Dock sa ar solen lite val stark for en burtraskre som jag sa numer kan ni kalla mig, Kokt krafta :) Men det som inte dodar det hardar ju som man ju sager ;p

Gardagskvallen besoktes Hakans bar, alla som foljt fargan lika slaviskt som mig vet ju vem karln ar. Jag tyckte det var valdigt coolt men dom andra var inte riktigt lika lyriska...ingen aning om varfor... ;P

I morron kanske vi styr kosan vidare till Kata beach, Arwid checkar laget dar nu. annars stannar vi vaal har nan natt till sen far vi nog ut pa hajking...Khao Sok star da pa tur. Det ar en nationalpark med mycket fina floder, berg, djur osv.. sa det kommer bli grymt haftigt!

Ajja ha det! /mattias

Kommentarer
Postat av: oskar

Kul att höra! vill gärna se bilder!

2011-02-06 @ 13:25:06
Postat av: marica

Sv; du är ju inte ens hemma ju;P

2011-02-09 @ 12:23:51
URL: http://maricanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0