Bilder


Forvantnigsfulla resenarer pa Doha flygplats, bara 8h till avresa mot Bangkok!


Malin ser ut att gilla den "lilla" glassen!


Allt gar laga med tejp, jag ar grymt nojd sjalv faktiskt a Vendela verkar gilla det hon ocksa! ;)


Halsade pa tigrar i Kanchanaburi, bada stora och sma :)


Kaoset efter inbrottet, VAR AR PENGARNA!??



Arwid chillar pa beachen i Kata



Arwid lekte elefantskotare och trodde sig ha koll men jag kande mig inte helt saker... ;)



I Khao sok pavag till en av de vackraste platser jag nagonsin sett namligern viken i vilka de Raft-housen som vi skulle sova i lag :)



Alla var glada! :D



Rafthouse, mitt och Arwids var lite slitet...haha men det holl ;)



Veeery spicey!! Varan guide Sasha later oss smaka pa blad som var lite starka bara...for ovrigt en riktigt trevlig kille som dock blev lite aksjuk pa vagen hem..klamde bara 7 piller, hoppas det loste sig..

Fler bilder kanske dyker upp senare om ni har tur.. ;)

mattias

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Arwid är galet het. speciellt i sina speedos!

2011-02-18 @ 23:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0